Забезпечення безпеки шин є важливим для продуктивності автомобіля та безпеки на дорозі. Серед найновіших функцій у сучасних автомобілях система контролю тиску в колеса (TPMS) стала найпопулярнішою. Однак, як працює датчик TPMS і чому він важливий? У цьому посібнику інтернет магазин Autoshini.Com в Одесі пояснимо, що таке датчик TPMS, його переваги та яку роль він відіграє у загальній безпеці шин.
Що таке датчик TPMS?
TPMS — одна з найважливіших функцій сучасного автомобіля, призначена для контролю тиску повітря у гумі. Пристрій визначає стан автошини та зчитує дані, чи низький рівень тиску, а потім повідомляє про це водія за допомогою індикаторів на панелі приладів. Це своєрідна система раннього оповіщення, яка запобігає пошкодженню коліс, підвищує паливну економічність та забезпечує безпеку на дорогах.
Як працює датчик TPMS?
Пристрої безперервно контролюють тиск повітря в кожній гумі для забезпечення безпечних умов водіння. Пристосування зазвичай розташовуються всередині автошини, прикріплені до штока клапана або встановлені на обід колеса. Існує два типи систем TPMS: прямі, що вимірюють тиск повітря безпосередньо через датчики, та непрямі, які оцінюють тиск через зміни швидкості обертання колеса.
Інтернет магазин Autoshini.Com в Одесі нагадує, стан гуми відіграє ключову роль у безпеці. Не відкладайте пошук літнього комплекту автошини до останнього, постарайтеся виділити час та ознайомиться з асортиментом та цінами заздалегідь.
Прямі датчики TPMS
Фактичний тиск повітря в кожному колесі, більшість із них розміщуються всередині автошини на штоку клапана. Коли тиск опускається нижче вказаної межі, відбувається передача сигналу до бортової комп’ютерної системи автомобіля, внаслідок чого на панелі приладів спалахує сигнальна лампа.
Прямі датчики використовують передавач, що працює від батареї, для передачі даних у систему транспортного засобу. Система зазвичай більш точна та надійна, оскільки вона вимірює фактичний тиск у гумі в режимі реального часу.
Непрямі датчики TPMS
Непрямі рішення не вимірюють тиск повітря безпосередньо, а натомість вимірюють швидкість обертання колеса, використовуючи датчики антиблокувальної гальмівної системи автомобіля. Якщо колесо втрачає тиск, вона стискається і починає обертатися з більшою швидкістю в порівнянні з повністю накачаною шиною. Ці відмінності у швидкості — те, що система вимірює та повідомляє водію, що щось не так. Непрямі датчики не такі точні, але вони однаково відіграють важливу роль у підтримці безпеки шин.
Якщо автомобіль не оснащений із заводу подібними рішеннями, ви завжди можете зробити доукомплектацію, проте це вимагає встановлення якісної 2din магнітоли, з підтримкою блютуз. З мінусів вони будуть не настільки ефективними і більш вимогливими до обслуговування.